Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Music Saves My Soul One Year on AIR @Tripradio Gr

Τη Παρασκευή 18.02.2011 η μουσική εκπομπή Music Saves My Soul κλείνει ακριβώς ένα χρόνο. Θυμάμαι τη πρώτη εκείνη εκπομπή, που γεμάτη άγχος είχα κατέβει (παρέα με το sister-όνι μου για συμπαράσταση) στο στούντιο του Tripradio. Μου είχαν φανεί τότε όλα τόσο “απίθανα” να συμβαίνουν σε εμένα, και αυτό γιατί το να κάνω ραδιόφωνο ήταν από πολύ μικρή ηλικία, ένα από τα “όνειρα” μου.


Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τον αγαπημένο Διονύση Ρήγα, που ήταν η αιτία να βρεθώ στο dream team του Tripradio και τον Νικηφόρο Αρβανίτη, που ασυζητί, εμπιστεύθηκε εμένα και τις μουσικές μου επιλογές.


Μιας και ποτέ δε σας έχω διηγηθεί, πως βρέθηκα πίσω από τις κονσόλες και τα μικρόφωνα του Tripradio, θα σας τα πω τώρα.


Ένα μεσημέρι Τρίτης, περιπλανιόμουν σα την άδικη κατάρα στο ίντερνετ ακούγοντας και μαζεύοντας μουσικές όπως τις περισσότερες φορές.Είδα στο προφιλ του φίλου και σύναδελφου πλέον Διονύση, ότι παίζει σε κάποιο ιντερνετικό ράδιο (Tripradio).Εξπλάγην, γιατί ενώ τον γνωρίζω αρκετά χρόνια τον Διονύση, δεν ήξερα ότι κάνει εκπομπή σε κάποιο ράδιο…Μπήκα κατευθείαν να τον ακούσω, και εκεί ξεκίνησαν όλα….


Μαγικό το ταξίδι μου με βάρκα τον Tripradio, στις μουσικές και όχι μόνο.Ανακάλυψα πολλά για εμένα μέσα από αυτή την once in a lifetime εμπειρία μου, γνώρισα αξιόλογα άτομα καθώς και νέες μουσικές κατευθύνσεις.


Τη πρώτη αυτή μέρα πίσω από τα μικρόφωνα δε θα τη ξεχάσω ποτέ όπως δε ξεχνώ μέχρι και σήμερα τη πρώτη μου φορά στο σχολείο…Θυμάμαι ακόμα και τα συναίσθηματα που είχα νοιώσει (και τις 2 φορές). Και είναι αξίας ανεκτίμητης!

Ευχαριστώ όλο το team του Tripradio και συναδέλφους για το ζεστό welcoming στο σταθμό και για την ευκαιρία που δώσανε να πραγματοποίησω το όνειρό μου αυτό.

Ευχαριστώ όλους εσάς που μου εμπιστεύεστε κάθε Παρασκευή, για ένα 2ωρο τα αυτία και την διάθεση σας.Ευχαριστώ όλους εσάς που ήσασταν εκεί από τη πρώτη μέρα ακούγοντάς με να κάνω τα πρώτα μου βήματα τα ραδιοφωνικά.


Αυτή τη Παρασκευή λοιπόν, 1 χρόνος Music Saves My Soul και είθε ο δρόμος μας να είναι μακρύς….


Άννα (aka DeadactiveKoudouna)

1 σχόλια:

Galazoaimatos είπε...

Αννα παντα μας οδηγουσες με τις μουσικες σου.. ο δρομος υπηρχε.. κι εμεις συναντηθηκαμε...

Διονυσης Ρηγας ... που σε ευχαριστει με τη σειρα του γιατι εισαι τοσο ξεχωριστη:)

website

Listen (via e-radio)

Αρχειοθήκη ιστολογίου