Σάββατο 7 Μαΐου 2011

PostHeaderIcon Playlist+Link of Music Saves My Soul:06.05.2011 @Tripradio

Και ενώ ο κόσμος και το σύμπαν -ή μήπως ζώ σε ένα παράλληλο κόσμο και δε το έχω πάρει χαμπάρ? (πολύ #fringe βλέπεις κουκλίτσα μου)- διαλύεται γύρω μου, εγώ προσπαθώ να σταθώ όρθια και στα ποδάρια μου.

Αν και με δυσκολία, στέφθηκε (ωσάν βασιλικος γάμος και η εκπομπή μου) με επιτυχία.Ένας αναστεναγμός ανακούφισης βγήκε από τα μπότομ της ψυχής μου μετά το πέρας της χθεσινής εκπομπής. Ευχαριστώ για την κατανόηση και τη συμπόνια που δείξατε αλλά αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου που χρησιμοποιούμε για να σας κραταμε παρέα αυτές τις 2 ώρες τη βδομάδα τα πιάνουν το γλυκί τους καμμιά φορά και δε μας την κάνουν έυκολα τη χάρη.

Πάντως η πλεϊλιστα και η φρέσΙκια κονσερβούλα για εσένα που έλειπες και την έχασες και ενδιαφέρεσαι να την ακούσεις, είναι εδώ όπως κάθε βδομάδα.

Καλή διασκέδαση, και ακρόαση ;)

DOWNLOAD LINK

Playlist:

  • 2econd Class Citizen-On Emptyness
  • Serafim Tsotsonis-Phantoms
  • Sleepin Pillow-Black Sea
  • Yann Tiersen feat. Stuart Staples-A Secret Place
  • Warpaint-Billie Holiday
  • Grant Lee Buffalo-Fuzzy
  • Kid Loco-Youpi
  • The Antlers-Putting The Dog To Sleep
  • Kings of Convenience-Boat Behind
  • Dan Michaelson & The Coastguards-No I’m A Coastguard
  • Cold War Kids-Mine Is Yours
  • Ladytron-International Dateline
  • She Wants Revenge-Take The World
  • Παύλος Παυλίδης-Άλλη μια Μέρα
  • The Weeknd-House of Balloons
  • Weeping Willows-Touch Me
  • Wolfsheim-Wundervoll
  • Bono feat.Michael Hutchence-Slide Away
  • Hedwig & The Angry Inch-Origin of Love
  • Scissor Sisters-Take Your Mama
  • 17 Hippies-Was Bleibt
  • Beirut-Scenic World
  • Sharp Ties-Get That Beat
  • The OMC-How Bizzare
  • Glide & Swerve feat.Boy George-Pentonville Blues
  • Tracy Chapman-Give Me One Reason
  • Zaz-Je Veaux

website

Listen (via e-radio)

Αρχειοθήκη ιστολογίου