Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

PostHeaderIcon Music Saves My Soul:Hell vs Paradise Tomorrow @Tripradio Gr

Κόλαση ή Παράδεισος? Να σου πώ τη μάυρη μου, ναι μάυρη, αλήθεια δεν έχω αποφασίσει..Στο κεφάλι μου όπως τα έχω δε θέλω μήτε το ‘να μήτε το άλλο.Γιατί?

Στη δε κόλαση με τα καζάνια ζέστη μανούλαμ και δε την αντέχω , στον δε Παράδεισο μάλλον θα είναι pretty much boring με άρπες ησυχία πουλάκια και αγγελάκια να πλανιούνται τρισευτυχισμένα και τα νεύρα σου τσατάλια.Είναι σαν να έκλεισες θέση VIP σε σανατόριο κάπου εκεί στην φλατ και nothing’s gonna happen Ελβετία..

Τώρα θα μου πείς αν εκεί πάνω υπάρχει τελικά αυτή η ανώτερη δύναμη που μας κοιτάει γελάει και αποφασίζει (#asemas) σιγά μη σε ρωτήσει που να σου κλείσει και δωμάτιο…Η κολασή μου μάλλον θα είναι ο Παράδεισος αν θες πραγματικά να με τιμωρήσεις για τις όσες αμαρτίες μπορεί να έχω κάνει η θνητή και αμαρτωλή.

Tomorrow το λοιπόν στον www.tripradio.gr Hell vs Paradise (or Heaven) όπως θες πες το.Στις 6 ακριβώς και μέχρι τις 8.

website

Listen (via e-radio)